JMA osiąga kolejne postępy w zakresie transformacji cyfrowej, wdrażając dwie nowe platformy e-commerce we Francji i w Polsce.
27 2023
Ten pierwszy krok stanowi wyraz postępów w realizacji globalnego procesu cyfryzacji działalności firmy.
Z myślą o przyszłości, w której królować będą narzędzia cyfrowe i zakupy w internecie, JMA podkreśla swój cel dotyczący stworzenia platformy e-commerce zapewniającej klientom szybką i przyjazną obsługę zakupów.
Proces adaptacji firmowej witryny będzie realizowany stopniowo, aby ostatecznie objąć wszystkie oddziały JMA. Na początek sklep internetowy zadebiutował w witrynach firmy adresowanych do klientów z Francji oraz Polski.
Informacje o stanie magazynowym w czasie rzeczywistym w ramach platformy we Francji
JMA France jako pierwsza zaoferowała swoim klientom możliwość dokonywania zakupów online za pośrednictwem sklepu internetowego zintegrowanego z katalogiem marki. Dzięki temu klienci mogą sprawdzać ceny netto żądanych produktów, po odliczeniu zastosowanych rabatów, a także aktualną dostępność stanów magazynowych w czasie rzeczywistym.
Po dokonaniu rejestracji w witrynie użytkownik może dodać dowolną liczbę produktów do listy ulubionych, a także ma do dyspozycji historię dotychczasowych zakupów. Ponadto klient może stopniowo kompletować zamówienie, które pozostaje zapisane w systemie nawet po wylogowaniu z witryny i jest dostępne aż do zatwierdzenia zakupu. Od czasu listopadowego debiutu platformy e-commerce JMA France skorzystało z niej już wielu klientów do złożenia zamówień.
Polska – poprawa komfortu i efektywności zakupów
Niedawny debiut platformy e-commerce w Polsce, który miał miejsce na początku marca, spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem klientów. Na stale rozwijającym się polskim rynku lokalny oddział firmy uruchomił swój sklep internetowy skoncentrowany na transakcjach B2B.
Internetowa platforma zakupowa ułatwi klientom dostęp do szerokiego wachlarza produktów i rozwiązań z oferty JMA Polska, zwiększając komfort i efektywność dokonywanych zakupów. Ponadto platforma zapewni użytkownikom wszelkie informacje na temat dostępności produktów, a w przypadku wyczerpania zapasów powiadomi ich o uzupełnieniu stanów magazynowych w chwili ponownej dostępności żądanych artykułów.